Histoire de marques de luxe

By Rebière, Philippe
LV456628
(978-2-340-06374-7)

Your Price

  • $47.95 /ea.
  • Net price: $47.95 /ea.
Un panorama de l'environnement marketing contemporain à travers l'étude du business model de quatre marques : Sephora, Burberry, Club Med et Nespresso. L'auteur met en évidence les changements rapides du marché auxquels sont confrontés, à l'ère du numérique, les entreprises dans leur relation avec la clientèle et les types d'expériences de consommation hybrides qui en découlent.

Online

Restocking - Variable delays
(978-2-340-06374-7)

0 in-stock*

Click to check the quantities available in each store. If 1 or 2 is indicated, please call before coming in store. You can order back order items at any time.


Details

  • ISBN: 978-2-340-06374-7
  • Editor: ELLIPSES
  • Place of publication: Paris, FR
  • Section: Marketing/sales
  • Collection: -
  • Publication: 3/25/2022
  • Format: -
  • Type of coverage: Softback
  • Language: Français
  • Number of pages: 191
  • Dimensions: 18cm × 24cm